![]() |
||
*Οι ερωτήσεις αναγράφονται όπως μας τις υποβάλετε |
||
Για το δικό σας σύστημα τα προϊόντα συμβατότητας είναι ελάχιστα θα το έχετε διαπιστώσει και όλα και μόνο σας. Αυτό που έχουμε εμείς να σας προτείνουμε για να ικανοποιήσουμε την δική σας ανάγκη είναι την Λύση της Kenwood KOS-A210 είναι και αυτό ένα RF Modulation όπως αυτά που μας αναφέρετε αλλά πραγματικά δεν έχουν καμία σχέση. Θα το διαπιστώσετε και μόνο σας εάν δείτε τα Video στην μεγάλη περιγραφή του προϊόντος. Εάν η πηγή σας διαθέτει και RDS θα σας περάσει και τους τίτλους από το USB ενώ το Παράλληλο βύσμα κεραίας, η μεγάλη ισχύς τους και η δυνατότητα να επιλέξετε εσείς την συχνότητα που θα εκπέμψει σας εγγυούνται ότι δεν θα αντιμετωπίσετε πρόβλημα. Αυτό που θα πρέπει να ελέγξουμε για να είμαστε απόλυτα βέβαιοι για την άρτια εγκατάστασή του στο αυτοκίνητο σας είναι το Βύσμα κεραίας που διαθέτει τώρα το αυτοκίνητο σας. Εναλλακτικά και εάν το αυτοκίνητο δεν διαθέτει εργοστασιακό ενισχυτή μπορείτε να δείτε και τις λύσεις Parrot. |
||
|
Θα είμαστε στην διάθεση σας σε ότι μας χρειαστείτε. |
||
|
|
||
|
Αξίζει να γνωρίζετε ότι Πιέζοντάς επάνω στους συνδέσμους με Κόκκινό έντονό χρώμα θα μπορείτε να δείτε περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν που σας ενδιαφέρει. ** Οι Τιμές των προϊόντων που αναφέρονται στην απάντηση αφορούνε την ημερομηνία της δημοσίευσης του άρθρου και μπορούνε να αλλάξουνε χωρίς προειδοποίηση |
||
|
|
||
|
|
||
- Home
-
Οθόνες
-
Ήχος
-
Ασφάλεια & Tech
-
Support
-
Blog | Άρθρα
- Θέλεις το Καλύτερο;
- Τι είναι το CarPlay;
- Θέλεις Οθόνη;
- Αναβάθμιση Οθόνης;
- θέλεις Καλύτερο ήχο;
- Καλύτερο Αντικλεπτικό;
- Audiotec Technologies
- Θέλεις Ηχεία;
- ψυχαγωγήσαμε το gazzetta
- Gelisound στην Ευρώπη
- THINKWARE
- MATCH Car-Hifi
- READY TO SPRINT
- Volvo Multimedia
- NAViNC NAVplay®
- Leon Sound Booster
- δείτε περισσότερα..
- Research Garage
- Αντιπροσωπεύουμε στην_Ελλάδα:
- GelisoundTeam
-
Blog | Άρθρα
-
Features
-
OutfitMyCar!


η
μονάδα ICS του αυτοκινήτου είναι χωρίς NAVIGATOR και
ο επιλογέας εισόδων έχει TAPE ,RADIO,CD (δεν έχει
επιλογή AUX) Θα ήθελα κάποιο mp3 player συμβατό με
το ICS μέσω φίσας. Δοκίμασα ένα FM MP3 PLAYER αλλά
το σκέπαζαν συνχνα οι σταθμοί και είχε παράσιτα.





