| Ερώτηση | ||
|
θα ήθελα να ρωτήσω αν γίνεται να βάλω 2 ηχεία πίσω στην εταζιερα και έναν ενισχυτή στο χώρο αποσκευων γιατί το αμάξι μου έχει Μόνο μπροστά 2 ηχεια αλλά επίσης έχει εργοστασιακή οθόνη με περίεργες φισες και θέλω να μου πείτε πρώτα αν είναι εφικτό και δεύτερον τι θα χρειαστεί ακριβώς από καλώδια και μετά να προχωρήσουμε στο θέμα του ενισχυτή και των ηχείων *Οι ερωτήσεις αναγράφονται όπως μας τις υποβάλετε |
||
| Απάντηση | ||
|
Απαιτείτε ειδική
καλωδίωση
https://www.gelisound.gr/ViewShopProduct.aspx?Id=257476
και χρειάζεσαι και
μετατροπέα από
Hi -LOW
https://www.gelisound.gr/SearchShop2.aspx?Id=120833
και τέλος ανάλογα τον
ενισχυτή που θα εγκαταστήσεις χρειάζεσαι και τα
ανάλογα καλώδια
https://www.gelisound.gr/SearchShop2.aspx?Id=144145
Για ενισχυτή μπορείς να
δεις στον παρακάτω σύνδεσμο |
||
|
Σε κάθε περίπτωση μελετήστε τους συνδέσμους με τα
προϊόντα που σας προτείνουμε και πιέζοντας προσθήκη στο
καλάθι αγοράς σχηματίζετε άμεσα μία προσφορά για την
δική σας ανάγκη
Δείτε
Video
με το αυτοκίνητο σας με παρόμοια εγκατάσταση
https://www.youtube.com/user/Gelisound
Γνωρίζοντας ότι
εμείς διαθέτουμε και έχουμε ξανα-εγκαταστήσει την λύση
που εσείς χρειάζεστε και θα είμαστε στην διάθεση για
να το κάνουμε και στο δικό σας αυτοκίνητο. |
||
|
https://www.gelisound.gr/SearchShopLookup.aspx?TableLookupStr=350@~654976@351@~1328043@352@~1499504 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
- Home
-
Οθόνες
-
Ήχος
-
Ασφάλεια & Tech
-
Support
-
Blog | Άρθρα
- Θέλεις το Καλύτερο;
- Τι είναι το CarPlay;
- Θέλεις Οθόνη;
- Αναβάθμιση Οθόνης;
- θέλεις Καλύτερο ήχο;
- Καλύτερο Αντικλεπτικό;
- Audiotec Technologies
- Θέλεις Ηχεία;
- ψυχαγωγήσαμε το gazzetta
- Gelisound στην Ευρώπη
- THINKWARE
- MATCH Car-Hifi
- READY TO SPRINT
- Volvo Multimedia
- NAViNC NAVplay®
- Leon Sound Booster
- δείτε περισσότερα..
- Research Garage
- Αντιπροσωπεύουμε στην_Ελλάδα:
- GelisoundTeam
-
Blog | Άρθρα
-
Features
-
OutfitMyCar!








