Νέα σελίδα 2


Πού θα μας Βρείτε - Λογαριασμοί Τραπεζών - Τηλέφωνο: 210 5772730

Πίνακας περιεχομένων

  1. Πώς μπορώ να Παραγγείλω ένα Προϊόν ;
  2. Πως θα Πραγματοποιήσω μία Ηλεκτρονική Αγορά
  3. Τρόποι Πληρωμής ;
  4. Πληρωμή σε Δόσεις;
  5. Πώς θα βρω ένα προϊόν
  6. Πως μπορώ να παραλάβω το Προϊόν ;
  7. Χρόνος Παράδοσης των Προϊόντων ;
  8. Που θα Εγκαταστήσω το Προϊόν;
  9. Service - Τεχνική Υποστήριξή
  10. Υπαναχώρηση / Επιστροφή -Αντικατάσταση Προϊόντος
  11. Ακύρωση Παραγγελίας;

Πώς μπορώ να Παραγγείλω ένα Προϊόν;

Οι διαθέσιμοι τρόποι Παραγγελίας είναι

  • Ηλεκτρονική Παραγγελία

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας.

Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο Ταμείο που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής

  • Τηλεφωνική Παραγγελία

Για την δική σας εξυπηρέτηση και την δυνατότητα της φιλικής και άνετης χρήσης του Ηλεκτρονικού μας καταστήματος ακόμα και όσους δεν είναι εξοικειωμένοι στις On Line Αγορές την δυνατότητα να παραγγείλετε το προϊόν η τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουνε Τηλεφωνικός στο 210-5772730

  • Παραγγελία από το Κέντρο Εγκατάστασης

Παράλληλα έχετε την την δυνατότητα να περάσετε από το Κέντρο Εγκατάσταση μας & Παραλαβής Προϊόντων και να παραγγείλετε τα Προϊόντα που σας Ενδιαφέρουνε. Ενώ θα μπορείτε να συμβουλευτείτε τον Εξειδικευμένο Τεχνικό για τις δικές σας Ανάγκες - Επιθυμίες

Επιστροφή στην αρχή

Πως μπορώ να Πραγματοποιήσω μία Ηλεκτρονική αγορά ;

Για να Ηλεκτρονική Αγορά μέσα από την ιστοσελίδα μας θα πρέπει να γίνεται εγγεγραμμένος χρήστης του καταστήματός μας. Στη σελίδα εγγραφής νέου πελάτη θα μεταπηδήσετε κατά τη διαδικασία της πρώτης παραγγελίας σας. Η πιέζοντας εδώ << Εγγραφή >> Προφέροντας σας την δυνατότητα να μπορέσετε να προχωρήσετε στην Παραγγελία των προϊόντων ή να κάνετε την δική σας (Wish List) λίστα με τα αγαπημένα σας προϊόντα ώστε σε κάθε επίσκεψη στο κατάστημα μας να ενημερώνεστε αυτόματα για οποιαδήποτε μεταβολή στην τιμή και τα χαρακτηριστικά τους . Στη σελίδα αυτή θα σας ζητηθούν να καταχωρήσετε ορισμένα υποχρεωτικά και προαιρετικά στοιχεία σας. Εάν δεν συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία τότε δεν μπορείτε να εγγραφείτε στο κατάστημά μας! Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζετε ότι έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και των Ηλεκτρονικών Αγορών σας (Περισσότερες πληροφορίες στην Ενότητα Όρων Χρήσης)

  • Εισάγετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία πελάτη
  • Εισάγετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία παραλήπτη (εφόσον επιθυμείτε τα προϊόντα να μην αποστέλοντε σε εσάς)
  • Πιέστε Συνέχεια για να γίνει ο έλεγχος των στοιχείων σας
  • Πιέστε Συνέχεια για να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία αυτά ή επιστρέψτε πίσω για τυχόν διορθώσεις

Στη σελίδα εισόδου χρήστη θα βρίσκεστε κάθε φορά που θέλετε να χρησιμοποιήσετε τις υπηρεσίες που προσφέρει το ηλεκτρονικό κατάστημά μας (αγορά προϊόντος, προσθήκη προϊόντος στη wishlist κλπ.). Στη σελίδα αυτή:

  • Εισάγετε το e-mail σας
  • Εισάγετε τον κωδικό πρόσβασης (password)
  • Πιέστε Έλεγχος πρόσβασης
Επιστροφή στην αρχή

Τρόποι Πληρωμής ;

Ανάλογα με τον τρόπο που επιλέξατε να παραγγείλετε το Προϊόν σας Παρέχουμε και ανάλογούς τρόπους Πληρωμής.

  • Για Ηλεκτρονικές Παραγγελιές
  • Πληρωμή μέσω Πιστωτικής Κάρτας Στο ηλεκτρονικό κατάστημα της www.gelisound δέχεται όλες τις πιστωτικές κάρτες Visa, Mastercard, και όσες καλύπτει η Win Bank (Τράπεζα Πειραιώς) στο περιβάλλον τις οποίας για την ασφάλεια σας γίνονται οι συναλλαγές που προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Verisign, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου.
  • Πληρωμή με Paysafecard για ηλεκτρονικές Παραγγελίες έχετε την δυνατότητα να αποκτήσετε από ένα μεγάλο δίκτυο καταστημάτων προπληρωμένες κάρτες Paysafecard ισάξιες με το ποσόν της αγορά �ας και να μας στείλετε τους κωδικούς στο email που λάβατε κατά την παραγγελία σας. Αναζητήστε Εδώ το κ�ντινότερο σας σημείο πώλησης καρτών
  • να αποκτήσετε τα προϊόντα και σε δόσεις από 3 έως 24 μήνες ανάλογα με τον συνολικό κόστος των Προϊόντων σας με την χρήση τη� Πιστωτική σας Κάρτα πάντα με την Εγγύηση της Win Bank (Τράπεζα Πειραιώς).
  • Πληρωμή μέσω PayPal η Ηλεκτρονική σας Παραγγελία μπορεί να ολοκληρωθεί και με την Εγγύηση μέσο PayPal εξασφαλίζοντας σας την απόλυτη ασφάλεια και ταχύτητα της ολοκλήρωσης της παραγγελία σας.
  • Μεταφορά από Λογαριασμό IBAN Ολοκληρώστε την ηλεκτρονική σας Παραγγελία με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε Μία από τις Παρακάτω Τράπεζες
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό Ολοκληρώστε την ηλεκτρονική σας Παραγγελία με την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σε Μία από τις Παρακάτω Τράπεζες

Συνεργαζόμενες Τράπεζες

  • Τράπεζα Πειραιώς

Αριθμός Λογαριασμό: 5048006450-092

IBAN: GR1301720480005048006450092

  • Εθνική Τράπεζα

Αριθμός Λογαριασμό : 164/402630-65

IBAN: GR3901101640000016440263065

  • Alpha Bank

Αριθμός Λογαριασμό : 235-002101-094974

IBAN: GR9501402350235002101094974

  • Eurobank

Αριθμός Λογαριασμό : 0026-0065-31-0102190362

IBAN: GR8502600650000310102190362

Δεν απαιτείτε να μας στείλετε την απόδειξη απλά ενημερώστε μας για την τράπεζα που επιλέξατε και τον κωδικό παραγγελία σας τηλεφωνικώς στο 210-5772730 ή email info@gelisound.gr

  • Για Τηλεφωνική Παραγγελία

Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210-5772730 και θα δεχτούμε την παραγγελία σας που θα την ολοκληρώσετε καταθέτοντας το ποσόν σε μία από τις παραπάνω τράπεζες.

  • Παραγγελία από το Κέντρο Εγκατάστασης

Διαθέσιμοι όλοι οι τρόποι πληρωμής. Μετρητά, Πιστωτική Κάρτα, Δόσεις με την Πιστωτική κάρτα ή και Χρηματοδότηση των Προϊόντων που Επιλέξατε από την Τράπεζα Πειραιώς. Σας παρέχουμε επιπλέον την δυνατότητα να καταβάλετε μόνο το 30% ως προκαταβολή και τα υπόλοιπα κατά την παράδοση των προϊόντων.

Σε κάθε περίπτωση θα είμαστε στην διάθεσή σας τις ώρες λειτουργίας

  • Καθημερινά (εκτός Αργίας) από τις 9:00 έως τις 19:00
  • Σαββάτο από 9:00 έως 14:00

Πληρωμή σε Δόσεις

Μέσω της Πιστωτική σας Κάρτας ή με Χρηματοδότηση από το Κέντρο Εγκατάστασης. Οποιοδήποτε Προϊόν και να επιλέξετε στην μεγάλη του περιγραφή και κάτω από την Τιμή Μετρητής υπάρχει ένας πίνακας ''Επιλέξτε Δόσεις'' που σας ενημερώνει για το ποσό των δόσεων για τους μήνες που επιλέγετε. Την ίδια επιλογή θα την συναντήσετε και στο ''Καλάθι Αγορών'' για να υπολογίσετε συνολικά την μηνιαία δόση για όλα τα προϊόντα.

Επιστροφή στην αρχή

Πληρωμή σε Δόσεις;

Μέσω της Πιστωτική σας Κάρτα. Οποιοδήποτε Προϊόν και να επιλέξετε στην μεγάλη του περιγραφή και κάτω από την Τιμή Μετρητής υπάρχει ένας πίνακας ''Επιλέξτε Δόσεις'' που σας ενημερώνει για το ποσό της δόσεις στους μήνες που επιλέγετε. Την ίδια επιλογή θα την συναντήσετε και στο ''Καλάθι Αγορών'' για να συνολικά την μηνιαία δόση για όλα τα προϊόντα που χρειάζεστε να αποκτήσετε.

Επιστροφή στην αρχή

Πως μπορώ να βρω ένα Προϊόν;

Σε οποιαδήποτε σελίδα και να είστε αριστερά της οθόνη σας θα βρείτε Δύο Επιλογές "Επιλέξετε Προϊόντα'' με κριτήριο την κατηγορία τους ή "Δείτε τι Ταιριάζει στο Αυτοκίνητο σας" Για να φτάσετε με τα λιγότερα κλικ στο προϊόν που σας ενδιαφέρει. Θα βρείτε όχι μόνο αυτό που εσείς χρειάζεστε αλλά και πώς θα το Εγκαταστήσετε με τον καλύτερο τρόπο. Σε κάθε Περίπτωση μπορείτε να πληκτρολογήσετε τον Κωδικό του προϊόντος στην αναζήτηση της ιστοσελίδα που βρίσκεται στο πάνω δεξιά της ιστοσελίδα μας

Επιστροφή στην αρχή

Πως μπορώ να παραλάβω το Προϊόν ;

Ο μέσος χρόνος εκτέλεσης της παραγγελία σας αναγράφετε στην μεγάλη περιγραφή του προϊόντος. Η εταιρία Gelisound υποχρεούται να κρατήσει τα αποδεικτικά στοιχεία αποστολής μέχρι 90 μέρες από την αποστολή τους και δεν φέρει καμία ευθύνη για την τήρηση τους για μεγαλύτερο διάστημα. Αξίζει να σας αναφέρουμε ότι ο τρόπος που θα παραλάβετε το προϊόν, θα είναι και ο αντίστοιχος όταν και εάν χρειαστεί να κάνετε Χρήση της Εγγύησης

Επιλογή Τρόπου - Αποστολής.

Με ΕΛΤΑ ο χρόνος παραλαβής είναι 2 με 3 Ημέρες

  • Το κόστος έως 3Kg είναι €3 για όλη την Ελλάδα
  • Από 3Kg έως 10Kg είναι €5 για όλη την Ελλάδα
  • Από 10Kg και πάνω είναι €7 για όλη την Ελλάδα
  • Για Κύπρο και Εξωτερικό το κόστος είναι €29 μόνο μέχρι 3Kg (σε αυτήν την περίπτωση το κόστος μπορεί να αλλάξει ανάλογα το βάρος των προϊόντων)

Με Courier ο χρόνος παραλαβής είναι 1 Ημέρα

  • Για τις πρωτεύουσες των νομών & τις μεγάλες πόλεις έως 3Kg είναι €7
  • Για παραπάνω Kg η αποστολή θα γίνετε με τα ΕΛΤΑ

Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει Δωρεάν από το Κέντρο Εγκατάστασης στην Αθήνα Πιέστε Εδώ να δείτε που βρισκόμαστε.

Επίσης σας παρέχετε η δυνατότητα χρέωσης μεταφορικών στο παραλήπτη με την δυνατότητα επιλογής της Courier

Επιστροφή στην αρχή

Χρόνος Παράδοσής των Προϊόντων ;

Ο μέσος χρόνος εκτέλεσης της παραγγελία αναγράφετε στην μεγάλη περιγραφή του προϊόντος.

3 Εργάσιμες ημέρες* από την ολοκλήρωση της. Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει αφού πρώτα ενημερωθείτε και το αποδεχτείτε για τους εξής λόγους :

  • Εάν στην μεγάλη περιγραφή του προϊόντος κάτω από την κύρια εικόνα αναγράφει διαφορετικό χρόνο παράδοσης
  • * Προϊόντα που έχουνε ειδική εφαρμογή σε συγκεκριμένο Αυτοκίνητο (Π.χ. κάποιος ειδικός Αντάπτορας) και δεν απευθύνονται σε γενική χρήση ο χρόνος παράδοσής τους είναι μέχρι και 10 Εργάσιμες μέρες με την προϋπόθεση θα προηγηθεί από εμάς μία ενημέρωση .
  • Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη και πιο εξειδικευμένη λύση παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών από όλον το κόσμο Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε.
  • Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα 4,000 προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις
  • Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας
  • Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα
Επιστροφή στην αρχή

Που θα Εγκαταστήσω το Προϊόν;

Το Ηλεκτρονικό κατάστημα υποστηρίζετε από Εξειδικευμένο Κέντρο Εγκατάστασης στην Αττική (Περιστέρι) που μπορεί να αναλάβει την Εγκατάστασή των προϊόντων που αποκτήσατε από την ιστοσελίδα μας ή από οπουδήποτε αλλού εσείς επιλέξετε. Επιπλέον υποστηρίζετε και με 2 Συνεργαζόμενα Κέντρα Εγκατάστασης στην Θεσσαλονίκη & Καβάλα. Στις τιμές των προϊόντων δεν περιλαμβάνετε το κόστος Εγκατάστασης. Πιέζοντας Εδώ θα μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την Εγκατάσταση των Προϊόντων

Επιστροφή στην αρχή

Service - Τεχνική Υποστήριξή;

  • Για προϊόντα που διαθέτουν Εγγύηση

και έχουνε αγοραστεί από το κατάστημα μας η αποστολή τους και η παραλαβή του γίνετε με τον τρόπο που εσείς προτιμήσατε να το παραγγείλετε δηλαδή εάν είχατε επιλέξει Courier θα το αποστείλετε με την Speedex χωρίς καμία επιβάρυνση καλώντας τηλεφωνικά στο 801 11000 11 θα το παραλάβουνε από τον χώρο σας και θα μας τον παραδώσουνε στον δικό μας. Με τον ίδιο τρόπο για όσους είχανε παραγγείλει το προϊόν με τα ΕΛΤΑ θα πρέπει να το αποστείλουνε με τα ΕΛΤΑ και για όσους είχανε επιλέξει παράδοση από το κατάστημα θα πρέπει να μας το παραδώσουνε στον χώρο μας.... Με όποιον τρόπο και να το στείλετε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν γίνετε δεκτό εάν δεν συνοδεύετε από το Δελτίο Επισκευής Ο χρόνος που χρειάζεται για την επισκευή του εξαρτάτε από την Επίσημη Αντιπροσωπεία και δεν έχει να κάνει για κανένα λόγο με εμάς. Από την στιγμή που μας παραδοθεί επισκευασμένο από την εταιρία την επόμενη μέρα θα σταλεί με τον ανάλογο τρόπο σε εσάς. Όλα τα προϊόντα που διαθέτουμε προς πώληση Διαθέτουνε Εγγύηση της επίσημης Ελληνικής Αντιπροσωπίας και εμείς δεν φέρουμε καμία εύθηνη για τους όρους εφαρμογής που θέτει η αντιπροσωπεία

  • Για προϊόντα που δεν διαθέτουν Εγγύηση

η αποστολή τους και η παραλαβή τους γίνετε με την Spedex και επιβαρύνει αποκλειστικά εσάς. Τηλεφωνείτε στο 801 11000 11 για να παραλάβει το μηχάνημα από τον δικό σας χώρο με δική σας χρέωση ώστε να φτάσει στα χέρια μας ( με συμπληρωμένο το Δελτίο Επισκευής). Ο χρόνος επισκευή του εάν γίνει με εύθηνη της εταιρίας μας είναι 5 εργάσιμε ημέρες από την ημέρα που η αντιπροσωπεία του μας παραδώσει τα ανταλλακτικά. Σε περίπτωση που η επισκευή γίνει από την Αντιπροσωπία του εμείς δεν φέρουμε οποιοδήποτε εύθηνη για τον χρόνο παράδοση του

Απαραίτητη προϋπόθεση σε κάθε περίπτωσή για την παραλαβή του προϊόντος για επισκευή είναι η συμπλήρωσή του Δελτίο Επισκευής Πιέστε Εδώ

Επιστροφή στην αρχή

Υπαναχώρηση / Επιστροφή - Αντικατάσταση Προϊόντων;

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση του α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Gelisound σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι επισημάνθηκε κατά την παραγγελία του προϊόντος. σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την Gelisound. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Η Gelisound δεν ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης μη συμφωνημένης ιδιότητας ή επιμέρους ιδιότητες που μπορεί να αναγράφονται σε άλλες ιστοσελίδες. Ή με λανθασμένες πληροφορίες που μας δώσατε κατά την Επικοινωνία μας.

Επιστροφή στην αρχή

Ακύρωση Παραγγελίας ;

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει μόνο για στις κάτωθι περιπτώσεις :

  • Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να πατήσετε το κουμπί «Ακύρωση».
  • Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχουμε επικοινωνήσει μαζί σας* μπορείτε να καλέστε το 210-5772730 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Και την άμεση επιστροφή των χρημάτων σας εάν αυτά είχανε καταβληθεί εντός 3 εργάσιμων ημερών
  • Για τηλεφωνικές παραγγελίες ή Ηλεκτρονική Παραγγελία που επιλέξατε να πληρώσετε με Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό η μη καταβολή των χρημάτων σε διάστημα 1 Εβδομάδος από την λήψη της καθιστά την παραγγελία σας Άκυρη.

* Ισχύει μόνο για την Πρώτη Εργάσιμή ημέρα από την λήψη της παραγγελίας. Έπειτα ακόμη και εάν δεν σας βρούμε στην προσπάθεια μας να επικοινωνήσουμε μαζί σας (Τηλεφωνικός ή με email) θα προβούμε στην ολοκλήρωσή της παραγγελίας σας

Επιστροφή στην αρχή